VISITANTS DE TARDOR: EL CARGOLET


Després de la parada fotogràfica de l'estiu al meu estimat hide, vaig tornar a engegar la maquinària fotogràfica i a endreçar la menjadora que tenia gairebé oblidada. Després de pocs dies vaig voler realitzar la primera prova de la tardor, i malgrat no estar gaire esperançat vaig poder realitzar vàries fotografies a una espècie d'ocell que encara no tenia al meu arxiu personal. El Cargolet, menut i inquiet, es va convertir en el protagonista d'aquella primera sessió de tardor.






1 comentari:

  1. Hola Jordi,no se si me lo parece a mi pero creo que esta serie ya la habias subido y te la habia comentado,de todas formas estan de lujo y como ya te comente quisiera repetir sesion con este visitante que tienes en el comedero.Un fuerte abrazo

    ResponElimina